Friday, October 7, 2011

investor life : part 1 - aku tewas

*****investor life adalah cerita yang aku kira menarik dalam hidup aku kalau X suka X perlu baca yerrr.....chilll

walaupun hidup aku ditanggung oleh kedai runcit kampung yang dihimpit oleh mini mart, tapi 20 tahun bukan masa yang lama tapi cukup untuk membuktikan "THIS IS BUSINESS" walaupun kecil dan serba kekurangan but this is the truth legacy....thank you Allah for this "little one"

2008 "therace enterprise" percubaan petama dan merupakan satu nukilan dari jiwa muda yang baru mengenali dunia, thinking like i'm the only one, setiap aper yang diajukan is the best shot. dan aku sedar all that thinking membuatkan aku bertambah lemah. the promblem with the best is when you the only one in the world is think that course the best is remain to be share. dan akhirnya segala aper yang aku anggapkan bertukar menjadi satu ketakutan yang luar biasa "a fear of losing"

awan tidak selalunya cerah, the spirit of entrepreneur finally collapse after 2 year try. pada masa tu aku sedar yang duit x penting lagi ever money cannot help in, the truth losses is 2 year of time. segala takdir aku terima dan mungkin ini yang terbaik untuk aku.......[to be continue]

1 comment:

azwanfadzli said...

:) abe yah cuma nak bagi senyuman. jom lepak kat blog2 abe yah hahaha

http://azwanfadzli.blogspot.com
http://azwanfadzliconstruction.blogspot.com

Anda Juga Mungkin Berminat