Tuesday, April 12, 2011

pengumpul gambar awek bertudung

salam.....

klik sini untuk terjah page nie kat facebook

ehmmm cam ner aku nak tulis nie erk, coz entry nie dan lari dari genre blog aku nie...oklah semalam aku ader terjah blog haris kaito yg citer sal awek bertudung nie sini, memandangkan dlm entry tuu ader tertulis "IF KORANG BUAT POST PASAL ISU NI,SILA TINGGALKAN LINK DEKAT KOMEN BOX EH ? MEKASIH"

so here my opinion, aku nie bkn ler ustaz dn bkn pandai sangat pn dlm bab2 cam nie, but honestly page tuu agar kurang ajar ler jugak...memang bagi seorang lelaki akan seronok tengok perempuan yg cantik nie, nak2 plk bertudung, tapi aper yg menyedihkan page tuu dah mcm tempat lelong perempuan.

cam aku katakan tadi aku nie bkn pandai pn dalm bab2 nie, tapi aper yg diajar kepada aku adalh kenapa seseorang perempuan itu perlu menutup aurat adalah kerana utk menjaga maruah mereka kerana aurat adalah maruah dan bila seseorang wanita itu menutup aurat dgn sempurna ia akan menaikkan martabat wanita sekali gus membezakan ia dari barang dagangan.

ader jgk aku terdengar seorang ustaz berkata menjaga perempuan nie adalah tangungjawab semua pihak sehinggakan jika seorang wanita itu lalu dlm sebuah daerah adalh menjadi tangungjawab semua orang dlm daerah tu utk menjaga wanita tersebut sehinggalah ia keluar ke daerah yg lain.

so kepada wanita2 semua yg memang aku rasa tgk bengang dgn page nie...banyak2 ler bersabar dan berdoa yer...jgn plk korang buat page "pengumpul gambar lelaki berkopiah/berserban " plk coz bengang sangat...:p.....i gurau je...cuma hati2 ler masa nak upload gambar tuu yek...

aku jugak anak, anak saudara, adik dan bapak saudara kpd perempuan.........

honest,
azri deris

No comments:

Anda Juga Mungkin Berminat