Wednesday, April 13, 2011

kenapa saya jadi blogger????

pagi2 nie ler gatal tangan nak tulis blog plk...hehehhe...layan je lah erkk....

ehmm kenapa erk aku jadi blogger???.....rasanya ini bermula ngan minat aku dlm perniagaan kononnyer nak buat business internet las2 lain plk jadinya....hahaha

utk pengetahuan korang aku register blogspot nie dah dekat 2 tahun tapi awal tahun nie baru ader entry....hahaha lama gila nak cari idea.....

oh yer klu korang perasan aku nie byk menulis sal pelaburan...ehmmm kata nak buat business internet, mana satu nie????......heheheh

sebenarnya idea utk menulis sal pelaburan nie dtng cam mimpi.....hahaha mungkin gift yang paling berharga dari ALLAH....so why stop doing things you like.....so here today at this moment i right the thing that i like......ehmmmm ok x...hahaha

so klu korang follow blog yg x popular nie dari awal....heheh(rendah diri), aku ader ceritakan sal may revolution....dan sampai sekarang aku xjawab ag aper tuu may revolution, kenapa aku x jawab erk?????coz nie bkn bln mei ag.....hahahah

walau aper pn niat aku cuma nak gunakan medium blogger nie utk jadi satu tempat membincangkan tentang pelaburan yg ader kat dunia ari nie.....aku nie pn bknnyer power sangat pn tapi inshaALLAH i find the way...hehehe...coz i percaya yg every investment have it own riddle that need to be solve, and the interesting part is there are also have many possible answer, so those who can find many answer possible is the winner....ehmmm

that why almost in every post i mention "investment need a plan".......

dan kenapa plk aku tukar genre blog nie dari business ker pelaburan......ehmmm lain entry ;err aku jawab erkkk.....dah xder mood nak tulis......hehehe


sekian,,,,,,,

No comments:

Anda Juga Mungkin Berminat