Tuesday, September 20, 2011

investor spirit : the seed of investor

ini adalah cita2 ku.....
ini adalah aku......

ini adalah destinasiku.....


tiap2 hari....bila aku terjadi dari tidur "investment" adalah perkara pertama yang aku fikirkan.....buka kerana aku ni gila tapi itu adalah aku......bila aku fikirkan tentang investment secara tidak lansung aku akan berlatih....train my mind to very high level of financial education to prepare for every agenda in my life....i mean real life, not just make up life......malangnya sistem yang ada pada hari nie membuatkan aku jadi penipu.....

so every day i plant the seed of investor....dengan harapan yang benih itu akan tumbuh menjadi "true investor"

****update blog sambil tanam seed of investment.......heheheh

No comments:

Anda Juga Mungkin Berminat