Sunday, July 31, 2011

BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK..

untuk join sila klik pada pic

pengalaman masa budak2 dlu memang banyak...hahahaah sampai skrang rasa nak gelak.....tapi aper2 pn setiap yang kita lalui itu lah yang menjadikan siapa kita sekarang nie......

sebut pasal makan nie yang over sikit...heheh...tapi dari dulu sampai sekarang makanan yang aku paling suka dah sentiasa lerr merantah masa berbuka adalah...jeng2


kerabu sarek(rumpai laut) kerabu nie hanya muncul dalam bulan puasa je, kenapa??? aku pun xth yang penting wajib ader di atas meja bila waktu berbuka....dan yang menariknya pasal kerabu nie adalah.....mungkin kerabu nie ler yang menjadi penyebab aku belajar untuk puasa masa budak2 dulu...kalau x puasa gerenti mak aku x bagi makan punya...hehehe

anyway selamat berpuasa kepada semua...........

2 comments:

DaYaH JeLitA said...

wahh macam pelik jer? tp nak try la kadang2 nampak je pelik tp sedap kan?..huhu..saya join gak segmen ni..singgahla kalaw sudi :) : BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK

AzriDeris said...

haha...betul tu pelik tapi sedap...harap2 ramadhan tahun nie boleh lerr merasa kerabu sarek nie...maklum ler dok tempat orang...hehehe

Anda Juga Mungkin Berminat